sobota, 20 grudnia 2014

PRZECZYTAJ TO WAŻNE!

Tym razem to nie rozdział :( Ostatni wpis na tym blogu był ponad miesiąc temu i było to pożegnanie Ady, której już tu nie ma. Zostałam na tym blogu sama i podjęłam pewną decyzję. Nie, nie odchodzę nie musicie się bać lub cieszyć z tego powodu ;) 

Postanowiłam zacząć nową historię na tym blogu. Stare rozdziały zostaną bo nie przeszkadzają mi. Kolejna historia będzie również o Leonettcie :D Wymyślę jakąś w miarę ciekawą i dodam prolog, a później będzie już leciało :) Mam nadzieję, że zostaniecie tu ze mną i będziecie czytać i komentować nowe opowiadanie. Za chwilę biorę się za obmyślanie jakiegoś pomysłu. 

Pod tą notką zostawcie po sobie jakiś ślad dzięki, któremu będę wiedziała, że ktoś tu zostanie i będzie czytał to co piszę ;* 

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że nie zostawiasz tego bloga. Oczywiście będę czytać nową historię. Pamiętaj, że jak coś to ci pomogę ;) Śmiało pisz :*

    Ada Verdas

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na prolog
    Pozdrawiam
    Lucyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie odejdę nie martw się pozdrawiam i życzę weny ginny

    OdpowiedzUsuń
  4. :))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać <333
    Dobrze, że blog zostaje ^^
    Pozdrawiam ;*
    Katarina xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiesz jak się cieszę że blog zostaje. ;*

    OdpowiedzUsuń