poniedziałek, 15 czerwca 2015

Pożegnanie [mała zmiana]

Witam :) 
Może jeszcze ktoś pamięta o tym blogu, a może nie. Tak czy inaczej nadszedł koniec tego bloga. Wiem, że nie było na nim dużo, ale jednak to był jeden z moich blogów i chcę go zakończyć takim małym podsumowaniem. Nie mam już pomysłu na historie związane z serialem "Violetta", a nie chcę pisać na przymus bo nic z tego nie wyjdzie. Nie oznacza to, że nasza Violka przestanie dla mnie istnieć, ale jednak nie będę już o niej pisała tutaj, a kto wie może na pozostałych blogach też. Nigdy nie pisałam pożegnania dlatego tutaj też nie będzie tego jakoś dużo. 

Kochani dziękuję wam za wszystkie wyświetlenia, za komentarze te miłe i te mniej miłe, one też się przydały ;) Tak czy inaczej bardzo, bardzo wam dziękuję i pamiętajcie, że was kocham <3 

Blog nie zostanie usunięty, ale nie będzie już używany. [mała zmiana]

Dziękuję. Kocham Was <3


5 komentarzy:

  1. Hej rozumiem że nie chcesz pisać ale mogłabyś go nie usuwać tylko zostawić żeby można było czasami do niego wrócić proszę
    Pozdrawiam wierna czytelniczka Marcela

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Cię, też nie mam pomysłów na opowiadanie z Violettą.
    W ogóle mnie pamiętasz?
    Nie zdziwiłabym się jakbyś o mnie zapomniała.
    Kontakt się między nami urwał (w sumie czuję, że to przeze mnie, ale mniejsza z tym), chociaż nie chciałam żeby tak było.
    Mam nadzieję, że będziesz się rozwijać i czasami wspomnisz że taki blog istniał i, że prowadziłaś go ze mną ;)
    Życzę Ci z całego serca wszystkiego dobrego :*

    Trzymaj się,
    Adusska
    (Wcześniej Ada Verdas)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Cię kochana ;)
      Tylko nie pamiętam czy mam twoje gg?
      Wspomnę i to nie raz na pewno :)

      Usuń
    2. Masz moje gg , ale jakby coś podam ci: 47188650 ;)

      Usuń